
+370 609 14143
Μιλάμε μόνο αγγλικά
Ωρες εργασίας
I - V 8-17:00
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
[email protected]-
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- Δώρα
- TYLO ΠΩΛΗΣΗ!
- Δωρεάν μεταφορά
- Ειδικές προσφορές
- Νέα Προϊόντα
- Ηλεκτρικοί θερμαντήρες
- HARVIA θερμαντήρες
- EOS θερμαντήρες
- HUUM θερμαντήρες
- TULIKIVI θερμαντήρες
- SENTIOTEC θερμαντήρες
- HEHKU θερμαντήρες
- IKI θερμαντήρες
- Θερμοσίφωνες SAUNUM
- MAGNUM θερμαντήρες
- MISA θερμαντήρες
- MONDEX θερμαντήρες
- MONUMENTS θερμαντήρες
- SAWO θερμαντήρες
- TMF θερμαντήρες
- HELO θερμαντήρες
- NARVI θερμαντήρες
- TYLÖ θερμαντήρες
- VVD θερμαντήρες
- Μονάδες ελέγχου
- Ανταλλακτικά
- αξεσουάρ
- Θερμοσίφωνες καύσης ξύλου
- Θερμαντήρες HARVIA
- Θερμαντήρες TMF
- Θερμαντήρες HUUM
- Θερμαντήρες SKAMET
- Θερμαντήρες STOVEMAN
- Θερμαντήρες ERMAK
- Θερμαντήρες GEFEST
- Θερμαντήρες IKI
- COZY καλοριφέρ
- Σόμπες και λέβητες θέρμανσης
- Θερμαντήρες KOTA
- Θερμαντήρες MISA
- Θερμαντήρες PROTOPI
- Θερμαντήρες TEPLODAR
- Θερμαντήρες VEZUVIJ
- Θερμαντήρες VIENYBĖ
- Θερμαντήρες HELO
- Θερμαντήρες NARVI
- Θερμαντήρες AITO
- Θερμαντήρες TATPAR
- Θερμαντήρες KASTOR
- Θερμαντήρες TULIKIVI
- Θερμαντήρες MONDEX
- Θερμαντήρες VÖHRINGER
- Καμινάδες, καπνοδόχοι
- Θερμοσίφωνες
- Προσθετος εξοπλισμος
- Μαντεμένιες σόμπες SUMMIT
- Γεννήτριες ατμού
- Στοιχεία υπερύθρων
- Γεννήτριες πάγου
- Μονάδες ελέγχου σάουνας
- Σάουνα ξύλο
- Πόρτες σάουνας
- Σάουνες πέτρες
- Σάουνα κτίριο
- Σάουνα φωτισμού
- Εξαρτήματα σάουνας
- Σάουνα υφάσματα
- Σάουνα αρώματα
- Καμπίνες σάουνας
- Εξωτερική σάουνα
- Πισίνες
Τα καλάθι αγορών σας είναι άδειο!Εγγύηση και επιστροφή
Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από τις περιόδους εγγύησης του κατασκευαστή.
Η οδηγία 1999/44/ΕΚ ισχύει στις χώρες της ΕΕ, η οποία προβλέπει περίοδο εγγύησης τουλάχιστον 24 μηνών.
Κατά την υποβολή του προϊόντος για επισκευή εγγύησης, είναι απαραίτητο να έχετε το παραστατικό αγοράς ή μια συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης.
Εάν το προϊόν υποστεί ζημιά πριν από τη λήξη της καθορισμένης περιόδου εγγύησης, η επισκευή της εγγύησης πραγματοποιείται δωρεάν.
Οι υποχρεώσεις εγγύησης δεν ισχύουν:- για ελαττωματικές πηγές φωτός.
- το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του (για εμπορικούς, παραγωγικούς σκοπούς ή χωρίς να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις που καθορίζονται στις οδηγίες χρήσης).
- έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αυτοεπισκευή, οι σφραγίδες έχουν καταστραφεί, υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει παραβιαστεί κ.λπ.
- υπάρχει μηχανική βλάβη στο περίβλημα του προϊόντος ή σε άλλα μέρη.
- το προϊόν συνδέθηκε εσφαλμένα στην πηγή ρεύματος ή υπέστη ζημιά λόγω υπερβολικά υψηλών παλμών τάσης τροφοδοσίας κατά τη διάρκεια εργασιών ηλεκτρικής εγκατάστασης σε υποσταθμούς, εγκαταστάσεις διανομής κ.λπ.
- το προϊόν έχει υποστεί ζημιά από κεραυνό, φωτιά, νερό ή άλλα στοιχεία, επιθετικές ουσίες, υγρά κ.λπ.
- για προσαρτήματα προϊόντος, αξεσουάρ, εξαρτήματα και μονάδες με περιορισμένη διάρκεια ζωής.
Συσκευασία
Συνιστάται σε όλους τους πελάτες να διατηρούν την αρχική συσκευασία του προϊόντος σε περίπτωση που απαιτείται υπηρεσία εγγύησης - αυτή είναι η απαίτηση ορισμένων κατασκευαστών. Ο σειριακός αριθμός του προϊόντος ή άλλες σημαντικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την αναγνώριση του προϊόντος δεν μπορούν να αφαιρεθούν από το προϊόν και τη συσκευασία.
Διαδικασία επιστροφής προϊόντος
Εάν υπάρχουν λόγοι για τους οποίους το αγορασμένο προϊόν δεν είναι κατάλληλο, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει στον πωλητή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Όταν ο αγοραστής αρνείται να δεχτεί μη ελαττωματικά προϊόντα που παραδίδονται, πρέπει να πληρώσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των αγαθών σε εμάς.
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, με εξαίρεση τη διαφανή συσκευασία κενού αέρος.
Όλα τα εργοστασιακά αυτοκόλλητα, συμπεριλαμβανομένου του σειριακού αριθμού, πρέπει να βρίσκονται στο προϊόν ή/και στη συσκευασία του.
Εάν στον αγοραστή πουλήθηκε ένα μη εδώδιμο προϊόν ακατάλληλης ποιότητας και ο πωλητής δεν συζήτησε τα μειονεκτήματά του με τον αγοραστή, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον πωλητή:
- αντικατάσταση ενός προϊόντος ανεπαρκούς ποιότητας με ένα προϊόν κατάλληλης ποιότητας·
- μειώστε ανάλογα την τιμή του προϊόντος·
- εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την εξάλειψη των ελαττωμάτων του προϊόντος χωρίς χρέωση·
- να αποζημιώσει τα έξοδα άρσης των ελαττωμάτων του προϊόντος, εάν ο πωλητής δεν τα αφαίρεσε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, ο καταναλωτής αφαίρεσε τα ελαττώματα ο ίδιος ή με τη βοήθεια τρίτων·
- να καταγγείλει μονομερώς τη σύμβαση πώλησης και να απαιτήσει την επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν για το προϊόν.
Τα αγαθά ανταλλάσσονται ή επιστρέφονται στον τόπο αγοράς ή σε άλλο μέρος που υποδεικνύεται από τον πωλητή, το οποίο είναι βολικό για τον αγοραστή. Ο αγοραστής υποβάλλει γραπτό αίτημα στον πωλητή αναφέροντας τα ελαττώματα των εμπορευμάτων. Στην αίτηση επισυνάπτεται απόδειξη ταμειακής μηχανής ή απόδειξη αγοράς-πώλησης ή άλλο έγγραφο που επιβεβαιώνει την αγορά-πώληση αγαθών από αυτόν τον πωλητή και ένα έγγραφο εγγύησης (εάν έχει οριστεί περίοδος εγγύησης ποιότητας για τα πωλούμενα προϊόντα).
Εάν ο αγοραστής δεν συμπαθεί το σχήμα, το μέγεθος, το χρώμα, το μοντέλο ή την πληρότητα του αγορασμένου προϊόντος, έχει το δικαίωμα να το αντικαταστήσει με ανάλογο προϊόν εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα πώλησης των μη εδώδιμων προϊόντων, εκτός εάν ο πωλητής έχει ορίστε μεγαλύτερη περίοδο.
Εάν ο πωλητής δεν έχει προϊόν κατάλληλο για αντικατάσταση, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή εντός της καθορισμένης περιόδου και να ανακτήσει τα χρήματα που καταβλήθηκαν για αυτό.
Σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή ζημιά στο προϊόν, ο πωλητής πρέπει να υποβάλει γραπτή αίτηση στην Κρατική Επιθεώρηση Μη Διατροφικών Προϊόντων και μόλις λάβει τα γραπτά συμπεράσματα από αυτήν, να ενημερώσει αμέσως τον αγοραστή.
- Δώρα