Εγγύηση και επιστροφή

Όλα τα προϊόντα ισχύουν για την παροχή εγγύησης που δηλώνεται από τον κατασκευαστή.

  • Σύμφωνα με την οδηγία 1999/44 / ΕΚ της ΕΕ, οι χώρες της ΕΕ πρέπει να παρέχουν τουλάχιστον 24 μήνες εγγύηση.
  • Για την επισκευή του προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να έχει απόδειξη αγοράς ή ολοκληρωμένη εγγύηση περάσματος.
  • Εάν το στοιχείο σπάσει πριν από το τέλος της περιόδου που καθορίζεται στην εγγύηση, οι επισκευές εγγύησης θα γίνονται δωρεάν.

Υποχρεώσεις εγγύησης δεν ισχύουν για:

  • σπασμένες πηγές φωτός; 
  • εάν το προϊόν δεν χρησιμοποιήθηκε για τον προορισμό του (για εμπορικούς ή βιομηχανικούς σκοπούς ή σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καθορίζονται στο εγχειρίδιο χειριστή);
  • πραγματοποιήθηκε οποιαδήποτε ανεξάρτητη επισκευή φθαρμένων σφραγίδων ή αν υπάρχουν ενδείξεις ότι επιχειρείται αποσυναρμολόγηση του προϊόντος;
  • εάν υπάρχουν ενδείξεις ζημιών σε μηχανικό περίβλημα ή σε άλλα μέρη;
  • το προϊόν έχει συνδεθεί λανθασμένα με πηγή ενέργειας ή έχει σπάσει εξαιτίας υπερβολικής παροχής παλμών υψηλής τάσης για εργασίες ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων σε υποσταθμούς και εξοπλισμό διανομής κλπ.;
  • το προϊόν υπέστη ζημιές από καταιγίδες, πυρκαγιά, νερό ή άλλες καταστροφές, επιθετικά υλικά, υγρά κ.λπ.;
  • η εγγύηση δεν ισχύει για τα εξαρτήματα, τα μέρη και τα συγκροτήματα του προϊόντος των οποίων η περίοδος εκμετάλλευσης είναι περιορισμένη.

Συσκευασία

Όλοι οι πελάτες καλούνται να διατηρήσουν την αρχική συσκευασία των προϊόντων σε περίπτωση που χρειάζεστε υπηρεσία εγγύησης. Αυτό είναι μέρος των απαιτήσεων των κατασκευαστών. Παρακαλείσθε να μην αφαιρείτε από τον αριθμό σειράς των προϊόντων τα προϊόντα ή άλλες σχετικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την ταυτοποίηση των προϊόντων.

Επιστροφή των στοιχείων

Εάν το προϊόν του προϊόντος δεν απαιτεί τις ανάγκες του πελάτη, είναι δυνατή η επιστροφή του στοιχείου στον πωλητή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, με εξαίρεση τη διαφανή συσκευασία κενού.

 Όλα τα αυτοκόλλητα εργοστασίων, συμπεριλαμβανομένου του αύξοντος αριθμού, πρέπει να βρίσκονται πάνω στο προϊόν ή / και στη συσκευασία.

Εάν ο αγοραστής αγόρασε την ανεπαρκή ποιότητα των μη εδώδιμων ειδών τα οποία δεν είχαν συζητηθεί με τον πωλητή, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον πωλητή της προαίρεσης:

  • για να αντικαταστήσει την ανεπαρκή ποιότητα του προϊόντος με επαρκή ποιότητα προϊόντος; 
  • να μειώσει την τιμή;
  • εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την εξάλειψη των ελλείψεων των αγαθών χωρίς σφάλματα πληρωμής;
  • για την αποζημίωση των εξόδων απομάκρυνσης των ελαττωμάτων του προϊόντος εάν ο αγοραστής απομάκρυνε τα ελαττώματα από μόνος του ή με τη βοήθεια τρίτου μέρους μετά την εύλογη προθεσμία εντός της οποίας ο πωλητής δεν αφαιρέθηκε τα ελαττώματα;
  • να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και να ζητήσει επιστροφή του καταβληθέντος αντικειμένου. 

Τα αντικείμενα θα αντικατασταθούν ή θα επιστραφούν στον πελάτη στον τόπο αγοράς. Ο αγοραστής οφείλει να υποβιβάζει στον πωλητή γραπτή αίτηση που δηλώνει την έλλειψη αγαθών. Η αίτηση συνοδεύεται από απόδειξη αγοράς ή απόδειξη πώλησης ή από άλλες πωλήσεις αγαθών από τον πωλητή που επιβεβαιώνουν το έγγραφο και το έγγραφο πώλησης (εάν το στοιχείο πωλείται σε σύνολο εγγύησης ποιότητας).

Αν ο αγοραστής δεν αρέσει το σχήμα, το μέγεθος, το χρώμα, το σχέδιο του αντικειμένου, έχει δικαίωμα, μέσα σε δεκατέσσερις ημέρες από την ημερομηνία πώλησης εκτός των τροφίμων, εάν ο πωλητής δεν έχει καθιερώσει μακροπρόθεσμη προθεσμία, να αντικαταστήσει τα προϊόντα με ένα παρόμοιο προϊόν.

Εάν ο πωλητής δεν είναι σε θέση να αλλάξει το στοιχείο στο κατάλληλο, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα, εντός της προθεσμίας να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή και να ανακτήσει τα χρήματα που του καταβάλλονται.