Εγγύηση και επιστροφή

Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από τις περιόδους εγγύησης του κατασκευαστή.

Η οδηγία 1999/44/ΕΚ ισχύει στις χώρες της ΕΕ, η οποία προβλέπει περίοδο εγγύησης τουλάχιστον 24 μηνών.
Κατά την υποβολή του προϊόντος για επισκευή εγγύησης, είναι απαραίτητο να έχετε το παραστατικό αγοράς ή μια συμπληρωμένη κάρτα εγγύησης.
Εάν το προϊόν υποστεί ζημιά πριν από τη λήξη της καθορισμένης περιόδου εγγύησης, η επισκευή της εγγύησης πραγματοποιείται δωρεάν.


Οι υποχρεώσεις εγγύησης δεν ισχύουν :

  • για ελαττωματικές πηγές φωτός.
  • το προϊόν δεν χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του (για εμπορικούς, παραγωγικούς σκοπούς ή χωρίς να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις που καθορίζονται στις οδηγίες χρήσης).
  • έχει πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αυτοεπισκευή, οι σφραγίδες έχουν καταστραφεί, υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει παραβιαστεί κ.λπ.
  • υπάρχει μηχανική βλάβη στο περίβλημα του προϊόντος ή σε άλλα μέρη.
  • το προϊόν συνδέθηκε εσφαλμένα στην πηγή ρεύματος ή υπέστη ζημιά λόγω υπερβολικά υψηλών παλμών τάσης τροφοδοσίας κατά τη διάρκεια εργασιών ηλεκτρικής εγκατάστασης σε υποσταθμούς, εγκαταστάσεις διανομής κ.λπ.
  • το προϊόν έχει υποστεί ζημιά από κεραυνό, φωτιά, νερό ή άλλα στοιχεία, επιθετικές ουσίες, υγρά κ.λπ.
  • για προσαρτήματα προϊόντος, αξεσουάρ, εξαρτήματα και μονάδες με περιορισμένη διάρκεια ζωής.

Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από σύμβαση εξ αποστάσεως ή σύμβαση που έχει συναφθεί εκτός εμπορικού καταστήματος εντός 14 ημερών, με εξαίρεση τις εξαιρέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου. (χωρίς να διευκρινίζεται ο λόγος και να επιβαρύνονται με άλλα έξοδα από αυτά που ορίζονται στο άρθρο 6.22811 του παρόντος Κώδικα.

Το δικαίωμα του Αγοραστή να υπαναχωρήσει από μια σύμβαση εξ αποστάσεως και μια σύμβαση εκτός καταστήματος δεν ισχύει για τις ακόλουθες συμβάσεις:

1) για συμβάσεις υπηρεσιών, σύμφωνα με τις οποίες οι υπηρεσίες παρέχονται πλήρως στον χρήστη και οι οποίες προβλέπουν την υποχρέωση του χρήστη να πληρώσει το τίμημα, εάν η ρητή συγκατάθεση του χρήστη και η αναγνώριση ότι θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση όταν ο επιχειρηματίας εκπληρώνει πλήρως τη σύμβαση που λήφθηκε πριν από την έναρξη της υπηρεσίας·

2) για συμβάσεις σύμφωνα με τις οποίες η τιμή των πωλούμενων αγαθών ή των παρεχόμενων υπηρεσιών εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς κατά την περίοδο υπαναχώρησης που ορίζεται στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου·

3) συμβάσεις για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με ειδικές οδηγίες του χρήστη, δηλαδή αγαθά που δεν είναι προκατασκευασμένα και τα οποία κατασκευάζονται σύμφωνα με την προσωπική επιλογή ή οδηγίες του χρήστη, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα έχουν ξεκινήσει ή όχι ή για αγαθά που είναι σαφώς προσαρμοσμένες στις προσωπικές ανάγκες του χρήστη·

Συσκευασία

Συνιστάται σε όλους τους πελάτες να διατηρούν την αρχική συσκευασία του προϊόντος σε περίπτωση που απαιτείται υπηρεσία εγγύησης - αυτή είναι η απαίτηση ορισμένων κατασκευαστών. Ο σειριακός αριθμός του προϊόντος ή άλλες σημαντικές πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την αναγνώριση του προϊόντος δεν μπορούν να αφαιρεθούν από το προϊόν και τη συσκευασία.

 

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος

Εάν υπάρχουν λόγοι για τους οποίους το αγορασμένο προϊόν δεν είναι κατάλληλο, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει στον πωλητή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Υποβάλετε αξίωση σχετικά με λανθασμένη διαμόρφωση του προϊόντος, ζημιά ή άλλες αποκλίσεις το αργότερο εντός 24 ωρών. από τη στιγμή της παραλαβής του δέματος (από τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραλαβή του δέματος με υπογραφή στον courier). Πριν επιστρέψετε τα εμπορεύματα, σας συνιστούμε να συνάψετε συμφωνία με τον υπεύθυνο υπάλληλο μέσω e-mail. με mail: [email protected] ή στο τηλέφωνο +370 609 14143 σχετικά με την επιστροφή του προϊόντος, ο οποίος θα σας βοηθήσει με όλες τις ερωτήσεις.

Σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος, ο Πωλητής αναλαμβάνει να επιστρέψει στον Αγοραστή όλα τα έξοδα που κατέβαλε ο Αγοραστής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των αγαθών που κατέβαλε ο Αγοραστής, αμέσως και το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα που έλαβε την ειδοποίηση του Αγοραστή για υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Εάν ο Αγοραστής ακυρώσει τη σύμβαση, ο Αγοραστής επιβαρύνεται με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών.

Όταν ο αγοραστής αρνείται να δεχτεί μη ελαττωματικά προϊόντα που παραδίδονται, πρέπει να πληρώσει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των αγαθών σε εμάς.

Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία, με εξαίρεση τη διαφανή συσκευασία κενού αέρος.

Όλα τα εργοστασιακά αυτοκόλλητα, συμπεριλαμβανομένου του σειριακού αριθμού, πρέπει να βρίσκονται στο προϊόν ή/και στη συσκευασία του.

Εάν στον αγοραστή πουλήθηκε ένα μη εδώδιμο προϊόν ακατάλληλης ποιότητας και ο πωλητής δεν συζήτησε τα μειονεκτήματά του με τον αγοραστή, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει από τον πωλητή:

  • αντικατάσταση ενός προϊόντος ανεπαρκούς ποιότητας με ένα προϊόν κατάλληλης ποιότητας·
  • μειώστε ανάλογα την τιμή του προϊόντος·
  • εντός εύλογου χρονικού διαστήματος για την εξάλειψη των ελαττωμάτων του προϊόντος χωρίς χρέωση·
  • να αποζημιώσει τα έξοδα άρσης των ελαττωμάτων του προϊόντος, εάν ο πωλητής δεν τα αφαίρεσε μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, ο καταναλωτής αφαίρεσε τα ελαττώματα ο ίδιος ή με τη βοήθεια τρίτων·
  • να καταγγείλει μονομερώς τη σύμβαση πώλησης και να απαιτήσει την επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν για το προϊόν.


Τα αγαθά ανταλλάσσονται ή επιστρέφονται στον τόπο αγοράς ή σε άλλο μέρος που υποδεικνύεται από τον πωλητή, το οποίο είναι βολικό για τον αγοραστή. Ο αγοραστής υποβάλλει γραπτό αίτημα στον πωλητή αναφέροντας τα ελαττώματα των εμπορευμάτων. Στην αίτηση επισυνάπτεται απόδειξη ταμειακής μηχανής ή απόδειξη αγοράς-πώλησης ή άλλο έγγραφο που επιβεβαιώνει την αγορά-πώληση αγαθών από αυτόν τον πωλητή και ένα έγγραφο εγγύησης (εάν έχει οριστεί περίοδος εγγύησης ποιότητας για τα πωλούμενα προϊόντα).

Εάν ο αγοραστής δεν συμπαθεί το σχήμα, το μέγεθος, το χρώμα, το μοντέλο ή την πληρότητα του αγορασμένου προϊόντος, έχει το δικαίωμα να το αντικαταστήσει με ανάλογο προϊόν εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημέρα πώλησης των μη εδώδιμων προϊόντων, εκτός εάν ο πωλητής έχει ορίστε μεγαλύτερη περίοδο.

Εάν ο πωλητής δεν έχει προϊόν κατάλληλο για αντικατάσταση, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν στον πωλητή εντός της καθορισμένης περιόδου και να ανακτήσει τα χρήματα που καταβλήθηκαν για αυτό.

Σε περίπτωση διαφωνίας σχετικά με αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή ζημιά στο προϊόν, ο πωλητής πρέπει να υποβάλει γραπτή αίτηση στην Κρατική Επιθεώρηση Μη Διατροφικών Προϊόντων και μόλις λάβει τα γραπτά συμπεράσματα από αυτήν, να ενημερώσει αμέσως τον αγοραστή.