Σετ καθαρισμού για υδρομασάζ ή σπα, χωρίς φίλτρο
Περιγραφή
Σετ καθαρισμού για υδρομασάζ ή σπα, χωρίς φίλτρο.
Αυτό το κιτ περιέχει όλα όσα χρειάζεστε για να διατηρήσετε το νερό σας καθαρό.
Το σετ περιλαμβάνει:
1. Καθαριστικό σωλήνων πισίνας SpaTime, SpaTime - 1kg
2. Καθαριστικό λουτρών/πισινών με υδρομασάζ, 1 λίτρο, καθαρισμός επιφάνειας
Με την πάροδο του χρόνου, οι σωληνώσεις των πίδακων νερού μπορεί να βουλώσουν. Η βρωμιά στις υδραυλικές εγκαταστάσεις απορροφά τη χημεία του μπάνιου και αυτό προκαλεί ποικίλα προβλήματα.
Οι κόκκοι καθαρισμού σωλήνων με πίδακα νερού Bayrol διεισδύουν βαθιά στη βρωμιά και την καταστρέφουν.
Χρήση.
Χρησιμοποιήστε το πριν αλλάξετε το υδρομασάζ/το νερό της πισίνας.
Δοσολογία: ρίξτε 200 g/m3 του προϊόντος στο φυσίγγιο φίλτρου ή στο διανομέα και αφήστε την αντλία κυκλοφορίας να λειτουργήσει για 5 λεπτά. Εάν δεν μπορείτε να ρίξετε το προϊόν στον διανομέα ή στην κασέτα φίλτρου, διαλύστε το σε 5 λίτρα νερού και ρίξτε το απευθείας στη μπανιέρα/πισίνα, αφήνοντας την αντλία κυκλοφορίας να λειτουργήσει για 5 λεπτά. Κλείστε την αντλία. Αφήστε το προϊόν να μουλιάσει (1 ώρα). Στη συνέχεια, ενεργοποιήστε ξανά για λίγο την κυκλοφορία του νερού του σπα. Στη συνέχεια, στραγγίστε το παλιό νερό, ξεπλύνετε και ξαναγεμίστε τη μπανιέρα/πισίνα με νέο νερό. Μην χρησιμοποιείτε το υδρομασάζ/πισίνα κατά τη διαδικασία καθαρισμού.
Εάν είναι απαραίτητο, καθαρίστε τη μπανιέρα με καθαριστικό επιφάνειας Surface Clean και στη συνέχεια γεμίστε με φρέσκο νερό.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα προϊόντα είναι επιβλαβή για την υγεία σε περίπτωση κατάποσης. Βλάπτει σοβαρά τα μάτια. Επηρεάζει σοβαρά την αναπνευστική οδό. Πολύ τοξικό για τους υδρόβιους οργανισμούς, προκαλεί μακροχρόνιες αλλαγές. Η επαφή με το οξύ απελευθερώνει τοξικά αέρια.
Προειδοποίηση!: Μην το χρησιμοποιείτε με άλλα χημικά. Πλύνετε καλά τα χέρια μετά τη χρήση. Είναι υποχρεωτική η εφαρμογή των μέτρων ασφάλειας και υγείας στην εργασία και διαχείρισης απορριμμάτων που αναφέρονται στην ετικέτα και το δελτίο δεδομένων ασφαλείας.
Χρησιμοποιήστε βιοκτόνα με ασφάλεια. Να διαβάζετε πάντα την ετικέτα και τις πληροφορίες του προϊόντος πριν από τη χρήση.
Συνθήκες αποθήκευσης: Φυλάσσετε σε δροσερό μέρος, αλλά όχι σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Η συσκευασία πρέπει να είναι καλά κλεισμένη, να φυλάσσεται μακριά από παιδιά, προστατευμένη από το άμεσο ηλιακό φως.
Shipping information
Προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι να παραδίδουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας στους πελάτες τη στιγμή που τους βολεύει σε ένα μέρος της επιλογής τους.
Αποστέλλουμε εμπορεύματα σε όλες τις χώρες του κόσμου, εάν δεν βρείτε τη χώρα ή την πόλη που χρειάζεστε κατά την επιλογή της διεύθυνσης παράδοσης, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail [email protected] ή καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας, η τιμή παράδοσης θα να υπολογιστεί μεμονωμένα.
Η παράδοση είναι πάντα διαθέσιμη.
Πληροφορίες Παράδοσης:
Η προετοιμασία της παραγγελίας σας για αποστολή διαρκεί 2–3 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που θα ληφθεί η πληρωμή στον τραπεζικό λογαριασμό του καταστήματος. Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη, θα παραδοθεί στον courier για παράδοση.
Χρόνος παράδοσης:
Η παράδοση διαρκεί συνήθως 8-10 εργάσιμες ημέρες, αλλά για μεγαλύτερες ή ογκώδεις παραγγελίες, η περίοδος παράδοσης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο.
Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες δεν επεξεργάζονται, αποστέλλονται ή παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 4–6 εβδομάδες.
Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή που η παραγγελία παραλαμβάνεται και αποστέλλεται από την αποθήκη μας. Μόλις αποσταλεί η παραγγελία, ο πελάτης θα λάβει ειδοποίηση μέσω email με όλες τις πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας του. Οι όροι παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν ανάλογα με την απόσταση του σημείου προορισμού.
Ο χρόνος παράδοσης στον ιστότοπο είναι κατά προσέγγιση.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για πιθανές καθυστερήσεις παράδοσης.
Η εταιρεία δεν ευθύνεται για την αναδιάταξη ηλεκτρολόγων ή οικοδόμων.
Σημείωση! Εάν δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας εντός της χρονικής περιόδου που αναφέρεται παραπάνω, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Τιμές παράδοσης κατ' οίκον
Το κόστος αποστολής σε όλη την Ευρώπη υπολογίζεται σύμφωνα με τις τιμές που ορίζει η υπηρεσία ταχυμεταφορών.
Πριν από την παράδοση των εμπορευμάτων, ο ταχυμεταφορέας θα κανονίσει έναν αποδεκτό χρόνο παράδοσης για εσάς μέσω τηλεφώνου (εργάσιμες ημέρες Δευτ.-Παρασκευή 8:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.).
Τα έξοδα αποστολής δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του προϊόντος που καθορίζεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Το κόστος αποστολής θα προστεθεί στην αξία του καλαθιού αγορών.
Συλλογή εμπορευμάτων
Κατά την παραλαβή των παραδοθέντων εμπορευμάτων, ελέγξτε την κατάσταση της αποστολής (συσκευασία), βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία δεν έχει παραμορφωθεί ή καταστραφεί. Εάν υποψιάζεστε ότι το δέμα έχει καταστραφεί ή παραμορφωθεί, μην υπογράψετε τα έγγραφα του πακέτου και επιστρέψτε το δέμα στον ταχυμεταφορέα. Εάν το δέμα είναι εντάξει, τότε υπογράψτε το τιμολόγιο (φορτωτική) ή άλλο έγγραφο μεταφοράς-αποδοχής αποστολής. Το υπογεγραμμένο έγγραφο αποτελεί απόδειξη ότι τα παραγγελθέντα προϊόντα παραδόθηκαν σε εσάς.
Όταν αγοράζετε προϊόντα μεγαλύτερα από 2,4 μέτρα, ο πελάτης μπορεί να χρειαστεί να κανονίσει την εκφόρτωση.
Επιστροφή των εμπορευμάτων
Κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να συσκευάζουμε τα προϊόντα που αγοράσαμε από εμάς. Δυστυχώς, μερικές φορές μπορεί να προκληθεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Ακόμα κι αν δεν ξέρετε αν κάτι είναι κατεστραμμένο ή όχι, είναι πάντα καλό να τραβάτε φωτογραφίες του πακέτου που έφτασε στο smartphone σας, θα τις χρειαστείτε σε περίπτωση που γίνει κακό στο περιεχόμενο.
Εάν μπορείτε να δείτε σημάδια κατεστραμμένης συσκευασίας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1. Τραβήξτε φωτογραφίες της συσκευασίας και βεβαιωθείτε ότι είναι ορατή η ζημιά.
2. Αποσυσκευάστε την παραγγελία σας και ελέγξτε εάν κάποιο προϊόν έχει υποστεί βλάβη, τραβήξτε μια φωτογραφία του κατεστραμμένου αντικειμένου.
3. Εάν υπάρχει παράβαση, ενημερώστε μας μέσω email [email protected]
Σημείωση! Για όλες τις αξιώσεις για κατεστραμμένα ή σπασμένα εμπορεύματα, πρέπει να υποβάλετε την αξίωσή σας εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παράδοσης. Η Εταιρεία πρέπει να λάβει πλήρη στοιχεία και περιγραφή σε γραπτή μορφή με συνημμένες φωτογραφίες των κατεστραμμένων εμπορευμάτων.
Όταν ο αγοραστής αρνείται να δεχτεί τα παραδοθέντα αγαθά που δεν είναι ελαττωματικά, πρέπει να πληρώσει τα έξοδα επιστροφής των αγαθών σε εμάς.
Εάν έχετε οποιαδήποτε αιτήματα ή σχόλια σχετικά με τις υπηρεσίες παράδοσης αγαθών, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Σίγουρα θα εξετάσουμε τις επιθυμίες σας.